aku buat lagi.

benda yang paling aku benci nak buat. aku buat lagi.
tapi aku terpaksa buat benda yang aku tak suka nak buat. tapi nak buat mcamane kan
sebab aku dah buat benda yang aku tak suka nak buat.

ok ok. stop it. aku tak paham.

hakikat nya. aku tak suka na ponteng sekolah. tapi nak buat mcamane,
aku da buat da pon benda tu. sebab nya, bila esok aku pegi skola, mata aku terkebil kebil mcm nizam ex- pengerusi krs tu sebab tak paham apa yang cikgu ajar.

padan ngan muka kau mun. tu la. sapa suruh ta pergi sekolah lagi.

aku da kata dah, aku nak pegi. tapi aku da buat mcm tu. nak buat mcamane.
kau tak paham ke?

ha. ye la. aku tak paham.

ok ok. aku tahu aku mengarut. pulaukan saja aku.

Advertisements

1 Comment »

  1. An-Zurie Ayesya Said:

    nizam jugak kene
    😀


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: