persekolahan 2008

satu perkataan.

eksaited !

wohoooo. skolah kali ini best. aku ada azam baru. mahu tahu apa? aku nak duduk depan sekali. berdekatan dengan meja cikgu.teman sebelah ku ialah aishah. memang dekat gila. dahulu, 3 tahun berturut-turut aku duduk belakang sekali. jadinya, aku seorang yang suka bercakap. tahun nie, mahu banyak berfikir. kurang bercakap.

ok ok.

aku masuk kelas aliran sains akaun. aku tahu ianya satu kesilapan kerana aku tidak suka melihat nombor. apatah lagi mengira. tetapi sebab ketua panitia kata ianya senang saja. hanya melibat kan tambah tolak darab bahagi. tiada algebra, factorisation(eja mcm tu ek), fraction, graph dan sewaktu dengannya. so, aku berminat lah nampak nya. then aku masuk lah dalam kelas 4 yang tak pernah Harmoni.

sekian,

Leave a Reply

